לידים באינטרנט

לידים באינטרנט

התפקיד של לידים באינטרנט הוא לאפשר לעסקים לקבל מידע על לקוחות המתעניינים במוצר או בשירות. את הלידים ניתן לאסוף במגוון רחב של דרכים ושיטות. הדרך הראשונה היא שימוש במנועי חיפוש. לקוח המתעניין במוצר מסוים דרך מנועי חיפוש יכול להגיע לעמוד נחיתה ייעודי. בעמוד הוא מתבקש להשאיר פרטים בסיסיים כמו שם ושם משפחה, גיל, מקום מגורים ומספר טלפון. אלו הנתונים הנחשבים לידים איכותיים ובהם ניתן להשתמש על מנת ליצור קשר עם הלקוח דרך מוקדי מכירות.

הדרך השנייה היא לנצל לידים באינטרנט כפי שבאים לידי ביטוי ברשתות החברתיות. כאן הדגש הוא על יצירת תוכן ויראלי. זהו תוכן המועבר בין גולשים ומאפשר חשיפה של המוצר או השירות לקהלי יעד חדשים. תוכן ויראלי דורש השקעה כספית ברמת היצירה וההפקה בלבד. לאחר פרסום התוכן ברשתות החברתיות ניתן להשיג את החשיפה ללא השקעה נוספת. מעבר לכך, יצירת לידים דרך רשתות חברתיות נחשבת אפקטיבית ופופולארית.

 

איסוף לידים איכותיים באתרי תוכן

אי אפשר לדבר על לידים באינטרנט מבלי להזכיר את שיתופי הפעולה באתרי התוכן. כמעט כל אתר תוכן בארץ ובעולם מייצר שיתופי פעולה מן הסוג הזה. שיתוף הפעולה יכול לבוא לידי ביטוי בכתבה ממומנת, בראיון עם אחד מנציגי העסק או החברה וכן הלאה. שיתופי הפעולה מוכיחים את עצמם היות והם מיועדים לקהל יעד ספציפי. גולש שמתעניין בכתבת תוכן מסוימת ישמח ליצור קשר עם נציגי החברות המציעות את השירות או המוצר.

לידים איכותיים חייבים לספק גם ללקוח וגם לעסק את המענה לצרכים השונים. לידים באינטרנט נמדדים לפי רמת הרלוונטיות שלהם בטווח הקצר והארוך. בנוסף, כדאי להשתמש במערכות ניהול לידים וכך להפיק את המקסימום מרשימת לידים המגיעה לעסק. 

לקבלת פרטים על המערכת