מערכת ניהול פניות

מערכת ניהול פניות

עסק זקוק למערכת ניהול פניות על מנת לשמור על קשר מול לקוחות קיימים או חדשים. מערכת ניהול פניות יכולה להיות חלק ממערכת ניהול לידים, או לפעול במקביל ובנפרד אליה. מערכת ניהול פניות מתאימה לכל סוגי העסקים. היא מיועדת לשיפור אחוזי המכירות של מוצרים ושירותים ויש לה משמעות גם ביצירת לויאליות. מערכת ניהול פניות מופעלת על ידי מוקדי שירות לקוחות ויש עסקים המנצלים את היתרונות שלה במוקדי מכירות.

חשוב לעמוד על הקשר בין מערכת ניהול פניות לבין מכירות המבוססות על איסוף לידים. על פניו נדמה כי קיימים הבדלים משמעותיים בין סוגי המערכות. בעוד מערכת ניהול פניות עוסקת בשיחות נכנסות המגיעות אל העסק, מערכת ניהול לידים מתאימה למי שרוצה להוציא שיחות וליזום קשר עם הלקוח. יחד עם זאת, מדובר על שני צדדים של אותו המטבע. גם מערכת ניהול פניות וגם מערכת ניהול לידים מציעות לבעלי עסקים מידע על לקוחות פוטנציאליים.

 

חשיבות לידים עבור העסק

לידים איכותיים הם המשאב העיקרי העומד לרשות עסקים במאה ה-21. ללא לידים או מידע על לקוחות פוטנציאליים לא יכולים בעלי עסקים להחליט היכן להשקיע, איפה לפרסם או מתי לפתוח בקמפיין שיווקי. מהבחינה הזו קיים קשר ברור בין מערכת ניהול פניות לבין מערכת ניהול לידים. שתי המערכות מבוססות על איסוף לידים באינטרנט ובפלטפורמות אחרות. מערכת הניהול מאפשרת ניתוח שירות לקוחות בדגש על קבלת פניות, בעוד מערכת יצירת לידים מגדילה את מספר הלקוחות המתעניינים במוצר.

מערכת ניהול פניות צריכה להיות חלק בלתי נפרד מרשימת הכלים העומדים לרשות עסקים. מומלץ להתעניין לגבי יצירת לידים והעברתם למערכת. אפשר גם לבצע רכישת לידים מסודרת ולהשתמש במערכת לניהול לקוחות בזמן אמת. 

לקבלת פרטים על המערכת