כלים מעשיים עבור ניהול קמפיין לידים

רוב בעלי העסקים לא מכירים את הכלים הטכנולוגיים העומדים לרשותם לצורך ניהול קמפיין לידים. קמפיין לידים מבוצע על בסיס עמודי נחיתה, אתרי תוכן, רשתות חברתיות, תכניות שותפים ועוד, אך הצלחתו מותנית בניהול בזמן אמת ומעקב אחר ביצועים ותוצאות. ללא ניהול מדויק לא ניתן להפיק את המקסימום מהקמפיין ולפזר את הסיכונים בצורה נכונה. כתוצאה מכך, בעל העסק נדרש לגייס לרשותו את הכלים המעשיים הטובים ביותר לטובת ניהול והחזר השקעה בקמפיין.

הכלים הבסיסיים במערכת ניהול מבוססת ענן הם קליטת לידים מערוצי שיווק שונים וממשק לניהול מכירות. בכל הנוגע לקליטת לידים, הדגש במערכת הוא על יכולת איסוף של אלפי לידים בדקה, סינון לידים כפול וסינון לידים ספאם בזמן אמת וכמובן קריאה ישירה מתוך דואר אלקטרוני. במקביל, ממשק לניהול מכירות המוטמע בתוך המערכת כולל סינון וחיפוש לידים לפי תאריכים וסטטוסים, הוספת הערות לכל ליד, אפשרות עריכת לידים ועדכון סטטוסים, אפשרות יצוא לקבצי אקסל וניהול קשרי לקוחות.


מעבירים את הלידים לאנשי המכירות

עוד כלי חשוב עבור ניהול קמפיין לידים הוא העברתם לאנשי המכירות. אלו אנשי המקצוע האחראיים על המרת המידע המופיע בתוך הליד לסגירת עסקה ולבסוף יצירת רווח כלכלי. אנשי המכירות צריכים לקבל כמות גדולה ואיכותית של לידים. ככל שהלידים שיגיעו לאנשי המכירות יהיו טובים יותר, כך ניתן לחסוך עבורם זמן ולהבטיח עמידה ביעדים.

ניתוב לידים לאנשי מכירות כולל הגדרת ימים ושעות, הגבלת מקסימום ניתובים אוטומטיים, ביצוע רוטציות אוטומטיות לחלוקה הוגנת ושליחת לידים באמצעות דואר אלקטרוני או SMS. המערכת מבוססת על מודל "מטייבים" שמטרתו לבצע טלמרקטינג טרם העברתם לאנשי המכירות, כמו גם מנגנון שליחת הודעת תודה ללקוחות שהשאירו פרטים.
לקבלת פרטים על המערכת