תוכנה לניהול עובדי שטח

תוכנה לניהול עובדי שטח

בעזרת תוכנה לניהול עובדי שטח יכולים בעלי עסקים לאתר את העובדים בכל רגע נתון, במשך 24 שעות ביממה וללא הגבלה. תוכנה לניהול עובדי שטח עולה בקנה אחד עם הכלים הטכנולוגיים העומדים לרשות בעלי עסקים בעידן המודרני. מומלץ לשלב את התוכנה עם מערכת ניהול לידים וכך לעקוב אחר אחוזי ההמרה של עסקאות. בנוסף, רצוי לברר לגבי איסוף לידים איכותיים לפני שמפנים את עובדי השטח לפגישות. בצורה כזו בודקים האם לידים באינטרנט נותנים מענה על הצרכים והאם עובדי השטח מבצעים את עבודתם כהלכה.

תוכנה לניהול עובדי שטח חוסכת זמן והוצאות. היא תורמת גם עבור בעלי עסקים וגם עבור הלקוחות, משתלמת בטווח הקצר והארוך ויש לה פוטנציאל כלכלי גבוה. השילוב של תוכנה לניהול עובדי שטח עם מערכת ניהול לידים מוכיחה את עצמה. בעלי עסקים יכולים לאסוף לידים איכותיים ולבחור אילו עובדי שטח יטפלו בהם. מעבר לכך, השאיפה היא לשלב בין מערכת ניהול לידים לבין תוכנה לניהול עובדי שטח מבלי לעכב את העבודה השוטפת. 

 

טיפול בלידים בזמן אמת

עסק מודרני לא יכול להרשות לעצמו לקפוא על השמרים. מי שרוצה ליצור קשר עם לקוחות לאחר איסוף לידים צריך להשתמש בתוכנה לניהול עובדי שטח בזמן אמת. תוכנה זו מעבירה נתונים על עובדי השטח לאפליקציה ייעודית, לתוכנה במחשבי העסק או ישירות למנהלים. תוכנה לניהול עובדי שטח מאפשרת לבעל העסק לבצע התאמות ולייצר בידול בסביבה תחרותית.

בעלי עסקים לא צריכים להסתפק באיסוף לידים. עליהם להשתמש בכמה שיותר כלים טכנולוגיים, לרבות מערכת ניהול לידים ותוכנות לניהול עובדי שטח. תוכנות אלו מיוצרות תוך התאמה לצרכי הלקוחות והעסקים. יש להן יתרון באיסוף לידים והן מנצלות לידים איכותיים.
לקבלת פרטים על המערכת