היתרונות של מדידת שיחות למנהלי שיווק

מנהלי שיווק צריכים להישאר עם אצבע על הדופק על מנת להפיק מקסימום תועלת מהצוות. אחת הדרכים לעשות את זה היא להשתמש בשירותי מדידת שיחות, שלהם מספר יתרונות משמעותיים. ראשית, המדידה מתאפשרת בזכות רכיב מיוחד וקישור למספרים דינאמיים. באמצעות מספר טלפון ייחודי לכל מקור ממנו מגיעה תנועה לאתר ניתן לבצע ניטור ומעקב. שנית, מנהלי שיווק מנוסים משתמשים בשירות כדי לצפות בזמן אמת בנתוני הפרסומות. המשמעות היא שכבר אין צורך בהמתנה לסיום הפרויקט ואפשר לבצע התאמות ושינויים תוך כדי תנועה.

 

הדור הבא של השיווק כבר כאן

מעקב שיחות מוכיח שהדור הבא של השיווק כבר כאן. השאלות היחידות שנשארו פתוחות הן כיצד מטמיעים אותו בתוך עסק קיים, והאם זה בכלל אפשרי. הפתרון פשוט מכפי שנהוג לחשוב והוא הופך את האפשרות של מעקב שיחות לכלי רלוונטי עבור עסקים קטנים, בינוניים וגדולים. מנהלי שיווק לא צריכים לוותר על היעילות של מדידה מדויקת, גם אם אין להם את הטכנולוגיה הייחודית של מספרים דינאמיים: אפשר להוסיף את הכלי לכל מערכת שיחות ולהשתמש בה בהתראה מיידית. מבחינת הלקוח, מספר הטלפון הדינאמי הרלוונטי מוצג עבורו באופן סטנדטי לחלוטין. רק מנהל השיווק עוקב אחר מערכת הדוחות ומפיק נתונים מציון מקור התנועה.

 

הטמעה חד פעמית לשירות ארוך טווח

יש לציין שמדידת שיחות מתבצעת לאחר הטמעה חד פעמית בלבד. למרות שלאחר מכן ניתן להשתמש בשירות לאורך זמן וללא צורך בהוצאות נוספות, ההטמעה עצמה אינה דורשת היערכות מיוחדת. הטכנולוגיה של מספרים דינאמיים נשענת על הוספת קטע קצר לכל דף אינטרנט שבו מוצג מספר הטלפון. היא מציגה בצורה בולטת את יתרונות התקשורת השיווקית ומקלה על מנהלים בכירים וזוטרים.
לקבלת פרטים על המערכת